Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Воротников, В. А. | |
dc.date.accessioned | 2018-02-19T12:49:19Z | |
dc.date.available | 2018-02-19T12:49:19Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Воротников, В. А. Adaptive approach to formation an innovative strategy of the firmdeveloper unique new technique = Адаптивный подход к формированию инновационной стратегии фирмы-разработчика уникальной новой техники / В. А. Воротников // Education and science in the 21st century: articles of the International Scientific and Practical Conference, Vitebsk, October 31, 2017 / Vitebsk State Technological University. - Vitebsk, 2017. - Р. 192-196. - Библиогр.: с. 195-196 (5 назв.). | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://rep.vstu.by/handle/123456789/5293 | |
dc.description | инновационные продукты | ru_RU |
dc.description | высокотехнологичные инновационные продукты | ru_RU |
dc.description | уникальная техника | ru_RU |
dc.description | разработка техники | ru_RU |
dc.description | фирмы-разработчики | ru_RU |
dc.description | развитие фирм | ru_RU |
dc.description | стратегии развития | ru_RU |
dc.description | инновационные стратегии | ru_RU |
dc.description | стратегическое планирование | ru_RU |
dc.description | портфели инноваций | ru_RU |
dc.description | рисковые проекты | ru_RU |
dc.description | резервные проекты | ru_RU |
dc.format.mimetype | application/pdf | ru_RU |
dc.language.iso | en | ru_RU |
dc.publisher | Витебский государственный технологический университет | ru_RU |
dc.source | Education and science in the 21st century: articles of the International Scientific and Practical Conference, 2017 | ru_RU |
dc.subject | Social, humanitarian and economic problems of education and science development in the 21th century | ru_RU |
dc.title | Adaptive approach to formation an innovative strategy of the firmdeveloper unique new technique | ru_RU |
dc.title.alternative | Адаптивный подход к формированию инновационной стратегии фирмы-разработчика уникальной новой техники | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |