Psychology of perception of lookbook design as advertising products for light industry

ISSN 2522-1647

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Polyakova, E.
dc.contributor.author Popova, A.
dc.contributor.author Полякова, Е. О.
dc.contributor.author Попова, А. В.
dc.date.accessioned 2024-11-14T14:03:22Z
dc.date.available 2024-11-14T14:03:22Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Polyakova, E. Psychology of perception of lookbook design as advertising products for light industry = Психология восприятия дизайна лукбука как рекламной продукции для легкой промышленности / Е. Polyakova, А. Popova // Education and science in the 21st century : articles of the VIII International Scientific and Practical Conference, Vitebsk, November 29, 2023 / Vitebsk State Technological University. - Vitebsk, 2024. - Р. 34-37. - References: р. 37 (4). ru-RU
dc.identifier.issn ru-RU
dc.identifier.uri https://rep.vstu.by/handle/123456789/19547
dc.description реклама
dc.description легкая промышленность
dc.description промышленная продукция
dc.description реклама продукции
dc.description методы рекламы
dc.description лукбук
dc.description дизайн лукбука
dc.description восприятие дизайна
dc.description психология восприятия
dc.description потребители
dc.description анализ потребителей
dc.description.abstract
dc.format.mimetype application/pdf ru-RU
dc.language.iso eng ru-RU
dc.publisher Витебский государственный технологический университет ru-RU
dc.source Education and science in the 21st century : articles of the VIII International Scientific and Practical Conference, Vitebsk, November 29, 2023 / Vitebsk State Technological University ru-RU
dc.title Psychology of perception of lookbook design as advertising products for light industry ru-RU
dc.type Article ru-RU


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Яндекс.Метрика